Poczta elektroniczna
Struktura folderów poczty elektronicznej, foldery osobiste oraz publiczne, zarządzanie wiadomościami przychodzącymi, używanie folderów publicznych programu Exchange. Konfiguracja widoków poczty elektronicznej, wyszukiwanie wiadomości według różnych kryteriów, opcje odbierania i wysyłania. Tworzenie wiadomości, określanie typu wiadomości (tekst, HTML), priorytet, ustalanie adresatów. Załączniki - wstawianie plików, wiadomości, kontaktów jako załączniki, edycja załączników, zapisywanie załączników na dysku. Oznaczanie wiadomości flagami oraz kolorami.
Kalendarz
Podstawowe pojęcia kalendarza: wydarzenie, termin, spotkanie. Planowanie, usuwanie, modyfikacja i akceptacja spotkań oraz terminów. Wydarzenia cykliczne: wstawianie oraz modyfikacja, przeglądanie kalendarzy własnych oraz udostępnionych, widok porównywania kalendarzy. Zarządzanie spotkaniami w firmie: zapraszanie na spotkania, sprawdzanie czasu wolnego uczestników, alokowanie sal konferencyjnych. Udostępnianie informacji zawartej w kalendarzu: kalendarze sieciowe, wysyłanie kopii kalendarza w wiadomości, drukowanie.
Kontakty
Informacje, które można zapisać o kontakcie. Widoki folderu kontakty, grupowanie kontaktów, podział kontaktów na kategorie, synchronizacja kontaktów z telefonami komórkowymi. Używanie kilku folderów kontaktów, udostępnione foldery kontaktów.
Dziennik, zadania i notatki.
Rejestrowanie czynności za pomocą dziennika, rodzaje pozycji dziennika, konfigurowanie automatycznej rejestracji różnych pozycji dziennika. Zlecanie i wykonywanie zadań, ustawianie zadań o różnych priorytetach, przydzielanie zadań różnym osobom, kontrola wykonania zadań w trakcie ich wykonywania. Zlecanie zadań cyklicznych. Przechowywanie bieżących informacji za pomocą notatek.
Tematy zaawansowane
Konfiguracja kont pocztowych - podłączanie się do kont na serwerach firmowych. Konfiguracja archiwizacji, autoarchiwizacja, unikanie zbyt dużego rozmiaru skrzynki pocztowej. Definiowanie podpisów oraz domyślnego stylu wiadomości. Konfiguracja reguł i alertów dla wiadomości pocztowych. Tworzenie kopii bezpieczeństwa (backup) danych zawartych w programie Outlook, importowanie oraz eksportowanie danych w różnych formatach.